Gamzeciks benimde senin olduğun haftalarda sürekli kasığıma vuruyodu uzun bir zaman sürdü....ve sürekli tuvalet ihtiyacım oluyodu...8.ayımin ortalarina dogru gecti...gayet normal dedi doktorum...çocuğun yerleşimiyle alakalıymış...paşa gönülleri nasıl isterse bebişlerimizin ☺️