Gamzeciks Bir kaç gündür tekmeleri aşağıda hissediyorum bazen. Aşağı doğru tekme atıyor gibi canım yanıyor. Göbekte falan hissediyordum zaten ama bu normal mi acep.
Gggg Gamzeciks selam canım ben bişey sormak istiyorum ben 4 aylık hamileyim yarın 5 ayına gecicem ve sol qoyusumden süt geliyo yani tişörtum göğüs etrafı bı lekeyle uyanıyorum her 4 gün arası bu neden oluyor bilen varmı
Mervevrem Gamzeciks bu durum banada oluyordu doktora sordum ultrasonda da gösterdi ayakları orada sana vuran sey ayakları demişti daha sonra değişiyor merak etme 😊
Pregnantmom Gamzeciks normal bu haftalarda dönüyor dedi doktorum belki ayakları ordadır panik yapma 😊
E23ww Gggg gelir korkma canim ne guzel sutlusun demekki😂😂 ama sikma bebegin dogdugunda bagisikligi icin cok onemli kolostrm
Zhlcnr Gamzeciks bendede var canım duruş pozısyonlarına göre oluyor o 😌 cok acıtıo bazen cıkacakmıs gıbı oluyor
Gggg E23ww gerçekten mi 🤣🤣 bencede inek gibi gelicek bebek doğduğunda o kadar ağır ki göğüsum kalbim agriyo 😢
cavbella Gamzeciks 25. Haftamda doktorum bebeği bu haftalarda aşağıda hissedersin dediğinde tam anlam verememistim ama sonraki günlerde Heran çıkacakmış hissini yaşayınca anladım aşağıda hissetmek neymiş😆😆