birdirbir üzülme canım sağlıksız bu çocuk dedikleri bile saglıklı doğabiliyor dua et olumsuz düşünme hiç benimde yaş riskim 1:100 banada aynısını dediler düşük riskini almak istemedim detaylı ultrason zamanını bekliyorum orda sorun çıkarsa bekli nifty yaptırırım oda pahalı bir test sorun çıkmazsa başka testlerde yaptırmıcam ultrason vs hep iyiydi çok şükür ama 1:100 çok düşük malesef yaş olayı yüzünden sadece sıkıntım korkmuyor değilim hazır olmakta isterim aldırmasam bile bakalım zaman ne gösterecek