Burcuveburcum ozaman canim nasil rahat ediyorsan oyle yap bizim burda (yurtdisinda) malesef kimseyi almiyorlar birtek baba gelebilir eger bebegi gostermek istiyorlarsa baska bi odaya gidiyorsun camin arkadasinda gosteriyorsun ki bazi hastanelerde o bile yok eve geldiklerinde gorurler mantigi var