Ela11 Srfn11 benimde öyle ilk doğumum ama bende hiç korku yok sadece sezaryen olmak istemiyorum yatmak istemiyorum dikiş korkum da yok 12 yaşında apandisit ameliyatı oldum 1 tane ameliyat izim var zaten o yüzden sezaryen istemiyorum
Srfn11 Ela11 Bende sezeryan istemiorm korkunun ecele faydasi yok bide ztn sezeryanda dha cok yara olcak ameliyat yani
Ela11 Srfn11 aynen öyle inşallah normal olur çok dua ettim hala da ediyorum son günler artık bakalım hayırlısı
Kahramanlar Dr bana ampul vermişti onu rahim ağzına fışkırtıyordum biraz zor iyileştim ben bebeğim kuvezde idi bende anne otelinde kendime bakamadım o yüzden 5 gün ampül kullandım ağrım kalmadı sonra çabuk geçti ama temiz bakmak dikkat etmek gerekir
Ela11 Kahramanlar bencede öyle temiz ve kuru olmalı bence nemli ıslak yerde normal olarak mikrop ürer iyileşmesi uzar dikkat edilmeli hassas bir bölge sonuçta
AAyssee Ela11 canım iki gün önce doğum yaptım gayet iyiyim beş dikisim var estetik hiç görünmüyor hafif sızı var ama oda normal tabi otururken biraz anliyorum yoksa cok acimiyor yani
Bettby Ela11 her doğumda kesi olacak diye bi durum yok cnm doktorunun takdirine bağlı bişey, ama olsa bile iyileşmesi cabuk oluyor su falan değdirmiyorsun bi hafta on güne atıyo dikişler iyileşiyo tuvalet yaparkende hissetmiyorsun