Ela11 benim 9 cm açıklığım olduğu halde 1-1,5 cm civarında kesim vardı oğlumun kafası biraz büyüktü rahat çıksın diye kesi atmışlardı doğumum çok kolay oldu. Doğum sonrası çok bir zorlanma olmuyor aslında benim 2 dikişim vardı dışarda 2 tanede içerde vardı. Büyük abdestte fazla zorlamadığını sürece başka bir zorluk çektiğimi hatırlamıyorum. Zaten tendirdiyot veriyorlar. Her taharet sonrası sürüyorsun. Sana tavsiyem kesin olursa çabuk iyileşmesi için küçük abdestinden sonra yıkama çünkü idrarda amonyak olduğu için daha çabuk iyileşmesini sağlıyor. Kesi olup olmaması maalesef senin elinde değil ama umarım kesiniz Ve rahat bir Doğum yaparsın 😘🙏