yaseminan Nagihaneskikilic aç karnına alınmaz o 🤭 ben ilacı aldığım eczacı üstüne tok yazmıştı ben kahvaltımı yapıyorım süt ve çay içersem 1 saat bekleyip öyle içiyorum