Nagihaneskikilic Kızlar bu ilaç bende ağır mide yanması yapıyor sizde de var kı bu sorun sabah aç karnına alıyorum
Acemiannes Nagihaneskikilic canım doktor aç karına iç diyebilir sen tok karına iç çünkü o ilaç ağır bana kan kusturmuştu😰
honey Nagihaneskikilic yemeklerden 2 saat sonra içebilirsin demişti bana eczacı, banada dokundu çünkü. Hatta sabah kahvaltıdan sonrada dokundu çünkü erken saatte kahvaltı yaptığım için, bende öğle yemeğinden 2 saat sonra içiyorum.
Aysnrplt Nagihaneskikilic ben akşamları yemekten 15 dk önce yutuyorum üstüne yemek yiyince çok etkilemiyor
honey Nagihaneskikilic yani her iki şekilde de içebilirsin dedi eczacı. Beni sabah kahvaltısından sonra bile öyle yaptıysa(sabah zaten azıcık bir şey yiyorum) aç karnına içseydim ne yapardı kim bilir. O yüzden en iyisi yemeklerden iki saat sonra içmek. Birde ilacı içtikten sonra 2 saat süt ve süt ürünleri yememen gerekiyor bu da aklında bulunsun :)
Ayzz Acemiannes yarın gidicem zaten söylerim çünkü daha 32 deyim valla 1.5 ay daha dayanamicam bu mide yanmasina
Vet-hek-meri Ayzz mide yanmaların haftan ile alakalı ilaçla değil canım bebeğin saçları oluşuyor o haftalarda ondan mide yanması yapıyor
Pregnantmom Nagihaneskikilic yatmadan once ic ben bi sure oyle yaptim simdi gunde 2 defa kullaniyorum ac karinla icmeyince hic bi faydasi olmuyor
Vet-hek-meri Canım bana eczacım almadan 2 saat önce yeme içmeyi bırak ve aldıktan sonra da iki saat birsey yeme dedi özellikle çay süt peynir vs bunlar demirin elimini engelliyor içtiğin ilacın hiçbir faydasını göremessin dedi doktorum bende sabah 7 gibi içiyorum iki üç saat sonra da kahvaltı yapıyorum hiçbir yan etkisini görmedim
Duyguu48 Nagihaneskikilic canım bende kullandım bir süre. Ama ağzına daha sonraları hep metal tadı geliyordu ve bu yüzden ne yesem çıkarıyordum. Doktoruma söyledim değiştirdi. Şimdi feramat kullanıyorum ve çok memnunum hiç icmemis gibi oluyorum rahatsiz eden bir etkisi yok diğeri gibi . Istersen sende doktoruna bir danış sana daha uygun bir ilaç onerecektir 😊
Nagihaneskikilic Duyguu48 yazdım bakalım cevap veriyorum bende garip bi tat alıyorum arkasına kusuyodum başlarda ama şu an sadece yanma kaldı
Selvis Nagihaneskikilic hamileliğim süresince aşırı midem yandı ne yaptımsa geçmedi. Ben vegaferon kullanıyordum . Doğum yapalı 20 gün oldu doktorum gyno ferro verdi ama şu an hiç mide yanması yok şak die kesildi doğum yapInca. Hormonlardan dolayı sanırım
Pregnantmom Nagihaneskikilic mide yanması ilacla alakalı degil hamilelikten bebek büyüdükce baskı yaptığı için yediklerimiz yukarı doğru çıkıyor 😊
Mrym53 Nagihaneskikilic sabah kahvaltısında süt ürünleri yersen en az 2 saat sonra açlıkla toklukla ilgisi yok canım aç karnına içiriyolar ki vitamin vucuda iyi işlesin yemekten sonrada alabilirsin süt ürünleri kullanmadıysan