Sheda Çok şükür doğum hikayemi sizlerle paylaşmak bana da nasip oldu🤲🏼İlk önce doğum tarihine nasıl karar verdik ondan başlamak istiyorum. 21 martta kontrolüm vardı beni nstye aldılar nst de sancım çıktı ama ben hiçbir şey hissetmiyordum bana kalsa bi kaç hafta daha dayanırdım😁 sonra çatı muayenesi oldum 2 cm açıklık vardı doktorum her an suyumun gelebileceğini istersem yarın sabah doğuma alabileceğini söyledi. Ultrason muayenemde çocuklarda hiçbir sıkıntı yoktu suları kalp atışları vs. Ben de 25 marta kadar beklemek istediğimi söyledim nedenine gelecek olursak çocukların cinsiyetlerini öğrendiğim hafta rüyamda 25 martta doğum yaptığımı görmüştüm. Vardır bi hayır dedim ve o tarihi istedim. Doktorum olabileceğini söyledi eşim çok istemedi hiçbir problem yokken doğuma girmemin daha iyi olacağını düşünüyodu ama kararı bana bıraktı. O üç gün ne kadar uzun geçti anlatamam bol bol dinlendim bişey olmasın diye herşey nasip kısmet her ne kadar tarih ayarlanmış olsa da bi sürprizle karşılaşabilirdik. Neyse ki hiçbir aksilik olmadı 36. Hafta bizim için bi hayaldi ama gerçekleti ve 25 mart sabahı hastaneye yatışım yapıldı. Doktorum öncesinden odamı kuvözleri ayarlamıştı. Erken doğum olacağı için kuvözde kalma ihtimallerine kendimizi hazırlamıştık zaten. Saat onda doğuma alındım. Spinal anestezi yapıldı hiç canım yanmadı belden aşağısı ne ara uyuştu hiç anlamadım ameliyat başladı ve dakikalar sonra gelen ağlama sesi🙏🏼Kızlarımı tek tek getirip göğsüme yatırdılar öptüm kokladım. Üç numaramız göğsüme yattığında çenemi emmeye başladı dünyanın en inanılmaz duygusuydu😭Sonrasında midem çok bulandı ameliyatta da bulantılar peşimi bırakmadı malesef anesteziyi kustum tansiyonum düşmüş ve nabzım çok yükselmiş düşüremeyince sedasyonla uyutuldum uyandığımda ameliyat bitmek üzereydi. Sonrasında odama çıkartıldım anesteziyi kustuğum için ağrılarım olması gerekenden daha erken başladı. Olumsuz şeylerden bahsetmek istemiyorum sonuçta herkesin doğumu farklı olabilir ama şunu bilin ki o acıların hepsi unutuluyor ☺️He bide sezaryen düşünenler ameliyat sonrası gaz çıkardın mı sorusuna hazırlıklı olsun neredeyse hastane sahibi de gelip gaz çıkardın mı diye soracak sandım😁😝O gece biraz kendime gelip yürümeye başlayınca yoğun bakıma çıkıp yavrularımı gördüm. Yoğun bakım doktorumuzla görüştük bi sıkıntı olmadığını söyledi iki gün solunum cihazına bağlı kaldılar sonrasında kendileri nefes alıp verebiliyorlardı. 5. Gün çocuklarımı emzirmeye başladım yoğun bakım süreci bizim için çok zorlu geçti. 2 saatte bir emzirmeye çıkıyordum eşimle hastanenin önünde arabanın içinde bekledik sabahtan akşama kadar. Sağlık açısından bi problemleri yoktu çok şükür sadece kilolarının biraz daha artması için beklettiler(1750,1850,1950 kg doğdular)Göbekleri düştü sarılıkları geçti ve iki hafta sonunda yoğun bakımdan çıkardılar. Şimdi üçü de yanımda uyuyor. Rabbime ne kadar şükretsem azdır. Kan sulandırıcı iğneler bulantı kusma için serumlar kaşıntılar kutu kutu ilaçlar uykusuz geceler hepsine ama hepsine değdi. Dilerim bütün anneler yavrularına sağ salim kavuşurlar🤲🏼
Sezgin Sheda yaa gözünüz aydın olsun😍😍 ikizi çok duyduk burada ama ya 3üz🥰🥰maşallah size ve bebeklerinize 💐💐💐
Ruhsuz Sheda MasAllah cnm Rabbım analı babalı büyütsün en sevdiğim postalardan bizlere de nasip olur bi gün paylasmak Rabbımın izni ile İnsAllah 🤲 🤲 🤲 mutluluğunuz daim olsun 💞
isyo Sheda yaa çok güzel 😍 maşallah Allah hayırlı, sağlıklı, musmutlu günler nasip etsin ❣🌸 isimleri ne 😅
Gmzcyln Sezgin Sheda maşallah ya allah esirgesin Allah’ım analı babalı büyütsün darısı bizlere söylenecek sözcüklerin bittiği yer 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🥰🥰🥰😘😍😍
Gulendam34 Hayırlı olsun üçüz leriniz çok iyi bir süre kalmış karninizda gorumcemin de ucuz geçen cuma doğum yaptı anı şekilde açılması oldu 28. Haftada doğdu şuan da kuvezdeler inşallah onlarda iyi olup çıkacaklar darısı bizim başımıza
Sheda Gulendam34 amin inşallah Rabbim şifalarını versin ailesine de sabırlar versin bir an önce kavuşsunlar🤲🏼
Elifella Maşallah rabbim hepinize sağlıklı hayırlı uzun ömürler nasip etsin insallah cok mutlu oldum 🥰❤️ Bende 3üzlere hamileyim insallah sizin gibi 35 haftayı görmek nasip olur bizede🤗 Çok korkuyorm😐
Sheda Elifella inşallah canım dikkat et doktorunun tavsiyelerini dinle bol bol dinlen birşey olmaz Allahın izniyle Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin🤲🏼
Zeynepkbsk Sheda biz bir ismi bulmaya zorlanıyoruz maşallah sizinki daha zor olmuştur 😁 allah'ım bahtlarini açık etsin tek doğum 3 evlât güzel.bir duygu olsa gerek bide bisey sormak istiyorum bakımı çok.zor olmuyor mu acaba yemekleri bezleri bide ev isi derken nasıl.yapiyorsunuz 😁
brldmr Sheda gercekten Maşallah haftası cok iyi. saglıkla huzurla mutlulukla büyütün bebişlerinizi inşallah 🌺🌺 nasıl peki 3 bebekle ilgilenmek, kac kilo aldınız hamileliğinizde ve kac kilo gitti dogumda ben ikiz bekliyorum da meraktayım 🤔🤔
Sheda brldmr aminn inşallah🤲🏼 Haliyle zor olacak tek çocuğa göre ama daha bi zorluğunu yaşamadım Allahım dağına göre kar verirmiş yardımcımız olur inşallah🤲🏼 44 kiloyla hamile kalmıştım 22 kilo aldım doğumdan sonra 6 kilo gitmişti ama ameliyattan sonra çok şiş oluyo vücut şuan 53 kiloya düştüm emzirme vs gidiyor zaten kilolar