SerenAras Olur canım sen hiç kendini kasma benim çok uzun süre açılmam ilerlemedi. Sabah 9 gibi fitil yapıldı akşam 18:00de daha 3 cmdi açılmam. Ama sonra birden 7 cm oldu. Yeterki pes etme ama olurda normal doğum yapamazsan da sakın üzülme. Önemli olan bebeğin ve senin sağlığın.