Rabiaeser yani doktora bağlı bence kolay geçip geçmemesi onun yönlendirmeleri ve senin uygulaman çok çok önemli. Benim biraz ıkınmam zor olduğu için mecbur kendisi yırtılıp daha çok zarar vermesin diye doktorum biraz kesti birkaç dikiş var ama odaya geçtikten bir süre sonra kendim kalkıp dolananildim hatta ziyaretimize gelen arkadaşlarım bile şaşırdı sanki sen doğum yapmadın diyorlar bana:)