Yasemincifci Benimisteo işte onlar sda sıkıntı yaratıyor hava aldırmıyor doktorunuz a sorun istersenz kullanmayın diycek size günlük cıkarın günlük yıkayın birşey kaybetmezsiniz yeterki engeksiyonunuz ilerlemesin
Yasemincifci pptya01 ben günde 2 tane değiştiriyrm cıkardıklarımıda kendi elimde yıkıyrm ertesi güne hazır oluyr sıkıntı cekmyrm
sema16 canım çok normal benimde aşırı derecede oluyo sürekli iç çamaşır değiştiriyorum sırf o yüzden namazımı bile doğru düzgün kılamıyorum ne koyuyorsam yok yine değiyor iç çamaşırıma çok şükürki az kaldı doğuma sen kaç haftandasın
Yasemincifci pptya01 3 olur 4 olur valla sağlığın için yap aklındanda cıkarma günlük ped hava almasını engelliyor
Mervednr Yasemincifci bende de başından beri oluyor. Hatta bazen ıslaklığından altıma yaptım falan zannediyorum 😂
Papatyapapatya Yasemincifci 22+1 im daha hiç akıntım olmadı...az başlarda kodu 8 haftadan sonra hiç olmadı...❤🌼
Oguzkagan65 Yasemincifci ya içemiyorum ben onu ben hayatında ilaç kullanmamış biriyim psikolojik olarak midemi bulandırıyorum 🙈
Oguzkagan65 Yasemincifci aynen öyle yapıyorum doktorum tuzsuz kabak çekirdeği dedi bide ama çok etki etmiyor
Sibel33_34 Yasemincifci https://youtu.be/msOD3tRx_iU bu videoya baksana bi aynı senin elindeki fotoya benziyor canım