Smeyye135 Kizlar sizce hangisi? Biz anlamı güzel bir isim olsun istiyoruz bunlardan baskada önerebileceğiniz bir isim var mı? (sizce iki isimmi yoksa tek isimmi?) Afra Aden Buğlem Eslem
Smeyye135 Esincikk Esincikk ismi çok güzelmiş😊 eslem de çok hoşumuza gidiyor gercekten karar vermek çok zormuş
BurcuuA Smeyye135 yazdıklarından en güzel afra bizde hira da karar kıldık hira olcak inşallah meleğimin ismi ❤️
Esincikk Smeyye135 Teşekkür ederim canım. Aynen karar vermek çok zor bizde zorlanmıştık bide isim tercihiniz ne kadar çok olursa o derece kararsız kalıyorsunuz
SusamNur Afra tafra diye dalga geçebilirler buglem de de hızlı söylemen gerektiğinde bulem oluyor of bende karıştım 😂 sen gönlünden geçenleri koy karar veremezseniz kura cekin
Smeyye135 SusamNur Aynende oyle oldu Simdiden Afra’yi duyan basladi bile Afra tafra demeye canim 🙄 en son kuraya kalacak diye korkuyodum o olacak gibi😀
SusamNur Smeyye135 biz Hira koyacağız nasipse ama eşim kabul etseydi hüma ismi de çok güzel talih kuşu cennet kuşu mutluluk getiren anlamında aklınızda olsun 😊
isyo Smeyye135 aden isminin bazı yerlerde anlamı Allah'ın Kuran'da lanetlediği kavim olarak geçiyor. Ben de beğenmiştim bu ismi ama görünce vazgeçtim. https://ismininanlamine.com/aden-isminin-anlami-ne-787/
Smeyye135 Kader72 haklisiniz tek isim daha kolay oluyor. lavin çok hoş bir isimmiş bunuda katıyorum listeme teşekkür ederim☺️
isyo Smeyye135 benimde beğendiğim isimdi karşıma böyle çıkınca vazgeçtim ben de şu an Eslem Bukre, Eslem Afra, Eslem İlay düşünüyorum