Berna061 canım illa isimlerin etkisi var tüm bilimi ve genetiği hiçe sayıp çocuğun tüm mizacını isme bağlamak bence saçmalıktır. Bebekler boş bir levha olarak doğar biz ne yazarsak nasıl bakarsak öyşe olurlar yapmayın ne olur olur mu öğle şey bir internet fenomeni var mesela eylül ben o kadın kadar pozitif ve haraketli birini tanımadım kuzenimin adı yiğit zeki esprili pratik ve ağırbaşlı bir çocuk bebekkende öyleydi. Bebeklerin mizah anlayışı bile daha 4-5aylıkken oluşuyor sen nasıl davranırsan öyle oluşuyor. Sadece isimle olması mümkün mü bu işlerin yapmayın lütfen