Selin4335 Normalde tam 33üm ama düzeltilmiş 32+3 29. Haftada 2hafta karın ve baş geriydi çarşambaya kontrolüm var 8kilo adım şuna.ilki sezeryandı bu da sezeryan olacak bakalım 38i bekliyorum ili gündür rahimde baskı oluyor bel ağrısı var bulaştık makinesine eğilmem yetiyor zaten çocuk çok hareketleniyor o zaman az kaldı deyip avutuyorum kendimi🤷♀️Bende durumlar böyle
Figensrn Bende 34 düm kontrole gittim gayet iyi dedi dr 5 Mayıs sezeryan günü aldım🥰 oğlum 61 cm 2718 gr dediler bakalım Doğuma kadar nolur ☺️ Rabbim hepimizin bebeğini sağlıkla kucağını almayı nasip etsin
Susuem Zeynoveannesi var diyorlar ama başlangıç için evdeki korse yeter bence daha sonra alırsın istersen😊
Mrv91 filizefsa 33+2 ben de sabirsizlikla bekliyorum. Hem cok az kalmis hem de daha cok varmış gibi. 😏😏🙄