brldmr çatır çatır çatladım ama 😂 neyse artık yapacak bişey yok zaten💁🏻♀️ yani benim gebelik boyunca mide bulantım çok çok az oldu o yüzden de bu aya kadar boğazımdan kesmedim hiç her istediğimi de yedim🙄 e ne bekliyordum ki tabiki 20kilo alacaktım ve çatlayacaktım 💁🏻♀️hindistan cevizi yağımı da ihmal etmemiştim oysa ki 💁🏻♀️ ama sanırım bu çatlama işi ırsi çünkü annemin de çok çatlağı var🙄 neyse çocuklarımız sağlıklı olsun da herşey düzelir Allahın izniyle zamanla bakalım😍