Fatma373737 Bende kürtaj oldum. Kese büyümediği için kürtajdan sonra şiddetli ağrım olmadı. Ben iğneden bile korkarım normalde ama genel anestezi verdikleri için hiçbir şey hissetmiyorsun canım.. 10 dakikalık bir işlem. Kürtajdan hemen sonra günlük yaşantına dönüyorsun. Seni çok iyi anlıyorum canımm aynı şeyleri bende yaşadım çünkü. Ama Allahtan hep hayırlısını istedim.