Yasemincifci ben şu an 34 üm aynen bende bu haftasonu yapıcam artık bel ağrılarım da başladı çünkü. Sezaryanı ben istiyorum. Bekarlığımdan beri yani hiçbir zaman normal doğum düşünmedim. Doktorum da direk tamam dedi çünkü çok zor normal doğumlar olduğunu söylüyo