istkizannesi benimde son 43 😱😬 Cuma günü doktor kontrolüm var bakalım ne diyecek. 1 ay önce normal Doğum pozisyonunda normal doğum olacak gibi görünüyor demişti şimdi bakalım ne diyecek. Hazırlıklara başladım prensesimin elbiselerini yıkadım ütülemeye başladım çanta hazırlamaya bir an önce geçmem lazım belli mi olur kızım erken gelmek ister falan 🙃 ağrılar sızılar da başladı tabi 35. Haftaya giriyoruz yarın herkese Allah hayırlı doğumlar nasip etsin inşAllah 😉