bezelyecik yavrum bende yedim ilk haftalarımda köye annemin yanına gittiğimde çok canım çekmişti yedikten sonra acaba zararlı mı diye baktım beynimden vurulmuşa dönmüştüm korkudan. Ama çok şükür bişey olmadı bende çok yemiştim sen gibi eğer sağlıklı bi gebelikse her türlü tutunuyor bebiş inşallah bi sıkıntı olmaz çok tedirgin olma ya da bi doktorunu ara sor istersen yenmemesi gereken besinleri de bi araştır aklında bulunsun 29 haftalığım ben şimdi