aynlll 32 de felan yıkamaya başlarsın cunki yıkadıkça gorudkce eksiklerin aklına gelicek cunki bende mayıs sonu haziran başı doğumum inşllah canım battaniye olarak benim bebeklik battamiyem vardı onu yıkadım ne ince ne kalın orta birşey zaten hastane çıkışının da battaniyesi olucak ikisi yeter diye düşündüm