aynlll canim ben burdaa cooook post okudum ablam ve annemide dinledim şunları diyolar
3 pijama 1 gecelik takimi (sezeryan olduğum için 2 gün kalicam)
1 ince yelek ve orta kalinlikta hırka
1 terlik
5 ic çamaşırı alt
1Emzirme sudyen ve atleti
5 tane çorap 2 si kalın
Depend kilot bezi
Gogus ucumun biri icerde oldugu icin cikarmak icin şırınga
Birde rahat bi elbise çıkarken giymek için
Bebeğim icinse
10lu hastane çıkışı
5li takimlardan 4tane (2 gun kalicagim icin normalde 2 koyuyorlar)
1yedek eldiven ve çorap
Yenidogan bezi 20 tane
Ve yeni doğan ic zibinlari var baglamali ondan
2 tane yedek zıbın
1 ne ince ne kalin battaniye
Yedek penye battaniye
Simdilik bukadar canim aklımda yine duyarsam sunu falan alirim yine yanima