Fatma48 Kızlar değerlendirmeden sonra içim içime sığmıyor. Test yapmadım ama hissediyorum gibi Psikolojikmi inanın bilmiyorum ama çok ama çok istiyorum. Herşey nasip🙏 *Test sonucunu buradan yazalım hepimiz grup oluşturalım. 😘🙏🤰
Mervee15 Fatma48 inşallah hamilesindir canım bende çok istiyorum bakalım bir oğlum var adetime 6 gün kaldı inşallah bende hamileyimdir 🥰
Btldrcn Fatma48 bende bu ay fazlasıyla hissedenlerdenim ve hislerimde yanılmadım 🙏🏻 Adetime 4 gün önce test yaptım çift çizgi beta verdim 4 haftalık hamikeyim ve hala heyecandan duramıyorum allahım size de nasip etsin 🥰🙏🏻
minigimmm Fatma48 canım bnde bu ay umutluyum adetime 7 gün var ve sanki hissediyorm 2 ay önce düşük yaptım Rabbim tez zamanda nasip etsin hepimize
minigimmm Mervee15 canm benmde bi kızım var 2 ciyi istiyorz 7 gün adetime inş olmayız birbirimizi haberder edelim belirtin varmı canm
Nazoliii Merhaba 🤗 bende 2.ye hamileyim ikisinde de hamile olduğum da gercekten anladim insallah seninkide öyledir 🌼
Fatma48 Btldrcn Aminn inşallah bende çok istiyorum hissediyorum yaptığımda sonucu paylaşacağım 🙇♀️🌺😘
HanlarinMomysi Rabbim isteyen herkese versin inşallah. O kadar güzel bir duygu ki. Fazla kafaya takmamakta gerekiyor. Ummadığın anda geliyor. ❤️
Linalisa Allah hepinize ve bana da nasip etain şuan değilim yapmıyorum da ama Ağustos’ta başlayacağım umarım olur 💗🕊
HazelSeren Merhaba kızlar bende daha 1 hafta oldu öğrenelı bel ve kasık agrılarım vardı ve 1 gün adetımden gecmıstı test yaptım pozitif çıktı o aksam hastanede kan tahlılıylede destekledım gebelık varmış şuan 5 haftalık olduk allah hepınıze nasıp etsın bekleyenlere ♥️
HazelSeren Btldrcn 4 haftalıkken yanı daha başlarında 4 haftanın 317 cıktı öğrendıgımde daha kontrole gıdemedım canım
Btldrcn HazelSeren ya ben de Pazartesi gittim 1050 çıktı baya bi yüksek geldi de bana canım doktorum 4 haftalık dedi
Nilver HazelSeren Canımm aynı gidiyoruz tebrik ederim rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallahh🙏🏼🙏🏼 5+1 iz bugün 🥰 Doktorum pazartesi keseyi görürüz dedi sanada pazartesi mi dedi çok sabırsızım😶