Mervednr Kubraesen benim hamilelik önceside çok düşüktü şuan da em yüksek 10/5 sabahta 6/3 tü doktor bana nasıl yaşıyorsun bu tansiyonla diye sordu bende epey bi zamandır böyleyim dedim. Sıkıntı olsaydı söylerdi herhalde sadece bol su iç dedi bana