Kubraesen bende 24 haftalık hamileyim canım 1 aydır tansiyon düşüklüğü yaşıyorum ara ara oluyor bugun 1 saat içinde 2 defa oldu doktorumu aradım düşük tansiyon bebek için zarar etmez ama dengeni bozar tbı bol bol sıvı tuket ve istirahat et dedi korkma sende bişey olmuyomus ama sabahtan beri hala pekde toparlayamadım yani bol bol su içiyorum uzanıyorum