parasetamoll Elfnzzxxx yoo benim öncesi lazerdi zaten fazla çıkmadı erken doğum riskim vardı bir kaç hafta geçince ağda yaptırdım sonra doğum yaptım 3 aylık olunca da lazere başladım
sevgitekes Berna1907 yani bi sorun varsa da anne karnında tedavi yapılmıyor Ztn hem okuduğum postlara göre yanılma payı da yuksekmis boşuna strese girmeye gerek yok
Berna1907 sevgitekes haklısın valla bende okuyorum postları. Şimdiden bi tedirginlik aldı beni yapsam ne olcak bilemiyorum🙄 Allahın taktırı inşallah tüm evlatlarımız saglıkla dogar🤲🙏🏻
B-P-R Kamileee hayır kesinlikle Tüy dökücü Kulanmayin Kimyasal onerilmiyo en temiz ağda aslında Kendine guveniyosan kendini kasmiyicaksan agdani yaptır Derim sen bilirsin tabiki ben kendimi kasiyorum çok Oyuzden yapamadım son aya bıraktım 😂
Gulsah7171 Kamileee ben en başından beri ağda yapıyodum artık karnım büyüdüğü için kuaföre gidiyorum ağdaya
Eysanyumlu Kamileee ben düzenli ağdaya gittim hamileliğim boyunca ama doktorunun ne dediği önemli o yüzden denilene bakma doktorun ne diyorsa onu yap herkesin hamileliği farklı
Burcuxyz Kamileee bende öğrendiğimden bugüne kaç kere ağda yaptırdım nette bir sorun sıkıntı olmayacağı yazıyordu. Doktora da hiç sormadım bişey şuan 15 haftalığım bir sorun sıkıntı olmadı çok şükür 🙏
Essrra Fadimanaaa zararlı değil mi epilasyon ben hamile olduğumu söyleyince beni yapamıcaklarını söylediler
Fadimanaaa Essrra yok benim doktorum bişey demedi epilasyona şu an da 32+1im hiç bir sıkıntı yok gebeliğimle ilgili
Mervezngn Kamileee ilkinde kuaföre gidiyodum ikincisinde ben alıyorum suanlık karnım büyüyünce kuaföre giderim onca zaman ağda sonrası jilet olucak iş değil
Seratr parasetamoll belki de generalleri vardır ve kendisinin ikamet ettiği bölgenin çimlerinin çim biçme makinasıyla mı yoksa makasla mı temizlemek daha uygun olur diye sormak istemiştir 🤔
parasetamoll Seratr umarım generalleri bir tanedir iki tane olursa zira makine sesine tahammül edemez makasın da çarpıklığını sevmez