Kamileee General bölgenizi nasıl temizliyorsunuz? Doktorum ilk ay agdaya gitmemi önermedi suan 4aylık oldum siz ağda yaptırıyor musunuz?
B-P-R Kamileee canım Onermiyosa Gitme Ozamn Biraz daha Geçsin Ben Hamileligim boyunca hep Glitte Venüs kullandım 33 Haftadayim . 36 . Haftada Gidip Komple Ağda Olucam
BusraOzhan Kamileee 34. haftamdayım Ben hep ağda yaptım ağda yaptığımın ertesi günü 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim hatta ama doktorunuz yapma dediyse bir bildiği vardır herhalde 🤷🏼♀️
B-P-R Kamileee hayır kesinlikle Tüy dökücü Kulanmayin Kimyasal onerilmiyo en temiz ağda aslında Kendine guveniyosan kendini kasmiyicaksan agdani yaptır Derim sen bilirsin tabiki ben kendimi kasiyorum çok Oyuzden yapamadım son aya bıraktım 😂
Masal1234 Kamileee canım kokuları ağır bence kullanma ağdayıda bir kuaför olarak çok önermiyorum çünkü gerçekten gemital bölgede siyahlık oluşuyor en iyisi en doğalı eski çam sakızı ağdayı ısıtıp yaomak
sevgitekes Berna1907 son adet ne zaman sizin bizim doktor 9+4 te kanamam olunca gittik hiç zorlamadik büyük ihtimal erkeğe benziyo dedi ama tahminde bulundu cuma yine çağırdı
Essrra Fadimanaaa zararlı değil mi epilasyon ben hamile olduğumu söyleyince beni yapamıcaklarını söylediler
Berna1907 sevgitekes 27 ocak son adet tarihim. Bende kanama falan hiç olmadı. Cinsiyet cok erken tahminde bulunmuş valla doktorun☺️ Bana 12.haftada gelirsin dedi doktorumm ikili test için, ama bulantı,kusma var bende ilk gebeligim bide🙄
Seratr parasetamoll belki de generalleri vardır ve kendisinin ikamet ettiği bölgenin çimlerinin çim biçme makinasıyla mı yoksa makasla mı temizlemek daha uygun olur diye sormak istemiştir 🤔
Elfnzzxxx Peki lazer epilasyon sonrası nasıl alıcaz ? Bilgisi olan var mıı Hamiliketen dolayı bıraktım 5 seansım vardı ama lazer epilasyondan sonra ağda yakar diye duymuştum :/
parasetamoll Elfnzzxxx yoo benim öncesi lazerdi zaten fazla çıkmadı erken doğum riskim vardı bir kaç hafta geçince ağda yaptırdım sonra doğum yaptım 3 aylık olunca da lazere başladım
honey Elfnzzxxx yakma değilde ağda kıl kökünü beslediği için gittiğiniz seanslar boşa gitmiş olur. Bende lazeri bıraktım, jiletle devam ediyorum :)