Melie merhaba bende 10 haftalık hamileyim ve 7 haftamda yaptırdığım teslerde aynı şekilde toksoplazma yüksek cıktı avidite testi yaptırdık ve önceden geçirmiş olduğumu öğrendik bende cok üzüldüm ağladım ama sonuç olarak önceden geçirmişim . Zaten cok yüksek ihtimalle önceden geçirilmiş oluyo hamileyken geçirilme olasılığı düşük . Boşuna kendini üZme inşallah seninde benim gibi geçmişte geçirdiğin birşey dir . Ayrıca şunu da söyliyim bu söylenenlerin hepsi ihtimal hastalık varsa bile kesin kör sağır olacak diye birşey yok bana beyin gelişimini etkiler demişti ama tedavi ediliyo hamileyken takibi yapılıyo içini ferah tut . Allah büyüktür