A_S_K Mervektk utanarak yazıyorum kusur bakmayın sarımsı akıntıda enfeksiyonmudur acaba? 25 mesrtta tahlil. Yaptım normaldi. Bel ağrısı şimdi enfeksiyondan olabilirmi?
Mervektk A_S_K sanmyrm okdr her hamilede oluyo idrarda yanma sürekli tuvalete çıkma gibi şikayetler yoksa korkmayın enfeksiyon belirtisi olması için bunlarn hepsi olması lazm ki tahlilde temz çıkmş bolca su tüketin bişeycik olmaz allahn izniyle❤️
Mervektk A_S_K bel ve kasık ağrısıda oluyo kaç kez bunun için doktora gittik geceleri adam en sonunda sen hamilesin bunlar çok normal rahim büyüyo bebek büyüyo doğuma hazırlıyo kendni sürekli gelme dedi 🤣
Depresif_polyanna nurcakir58 bu gece baya bi korkuttu karin ve kasık ağrısı oldu inşallah önemli bisey değildir