Zeynepkizilgul Essin nisan bebisleri biraz nazlı sanirim gelmiyorlar 39+0 oldum daha hiçbir belirti yok beklemedeyiz
Busekaratas Geçen pazartesi 2 cm açılma 6 gün önce gelen nişan gelip giden 30 luk nst sancıları ama gerisi yok 😅 pilates topunda tepinip hurmayı ananası yemekten sıkılan doğuramayan bide ben varım 🤭🤭
Essin Busekaratas Allah kolaylık versin aynı bende oyleyim hurma plates derken hiç belirti yok nişan da gelmedi. 😊Ebemiz günde 45 dk yuru dedi havalar kötü olunca çıkamadım ne yazıkki
Essin Zeynepkizilgul Aynen nazlanıyorlar 😁 nst de sancimiz bile yok. Inşallah sağlıcakla rabbim kucagimiza almayı nasip eder. 🙏🙏
Essin Relif aynı bizde öyleyiz inşallah sağlıcakla kucagimiza alırız. Rabbim kolay doğum nasip etsin 😊🙏
Ruyam34 Essin 40+2 gelmiyor bugünde kontrolüm var cumartesi de son geldi geldi gelmedi suni sancı ile başlatılacak