Kubrakose senasilayildiz inşallah canım heyecan tavan yaptı iyice 9 ay geçmez diyordum ne hızla geçmiş
senasilayildiz Kubrakose zaman çok çabuk geçiyor ya şaka maka ama şu son geri sayımlar zormuş yani biraz daha insan meraklanıyo insan daha çok hemen anne olası o evde bi ağlama sesi agular bugular duymak istiyo bakalım ne zaman gelicek kuzucuklar 🥰
BusraTugay Kubrakose anladım canım Allahın izniyle sağ salim kucagimiza alırız bebeklerimizi inşallah
Aybukeshn Kubrakose biz de bugün 38 haftalık oldu☺️ Doktorum 10 gün sonra bebek dönmezse sezeryan dedi ama ben 40’a kadar beklemek istiyorum sizce bi sorun olur mu kızlar🤗
meeese Kubrakose 37+6yım 🤗 37+0 iken 3250 gram idik çatı muayenesi oldum açıklık Yok ama normal Doğuma uygun bebek de uygun. Biz beklemeye geçtik 🤩 Cuma günü yine kontrolüm var bakalım neler olacak 💃
Ftmpcl Kubrakose 38+1 oldum canim bem de. 37+2 de bebegim 3.500 gramdi yarin da cati muayenesi olacagim 😰