Kubrakose ya bende 38 hafta oldum ama Dr resmen normal süreci bekleyelim diyo ve ben artık kesinlikle dayanamıyorum... 3,5 yaşında bi oğlum var o da sezaryen le geldi dünyaya... Ayın 15 ini bekliyo yani 39. Haftayı.. Sağlıkla gelsinler yavrularımız inşallah