Tgb Esrahiramirac Demiriniz eksik olabilir çünkü aynısı bende yaşıyordum bir yere bıraksalarda unutsalar beni o haldeydim doktor kan testinde demirin çok düşük oldugunu ondan kaynaklandıgını söyledi demir eksik olunca kolunu bile kaldırmak istemiyorsun
Esrahiramirac Tgb ekstra bi vitamin verdi onu içince kendime geliyorum ama ağırlaştım artık normaldir diyorum ama ev içinde genede aktifim bide çok kilo aldım ağrılar o yüzden 😩
Ceydef Tgb Esrahiramirac Bende durumlar aynı ama demir eksikliği falan yok bende doktora söylemiştim kan verdim herşey normal çıktı
Tgb Esrahiramirac Vitamin ayrı canım demir içinde bence bir görün eger evet bünyeniz birden çok kilo aldıysada olur kaç kilo aldınız ve kaç haftalık hamilesiniz 😊
Esrahiramirac Tgb yalnız bana hiç kan vs bişey önermedi hiç doktorum detaylı 2 ki tarama yaptık bu kadar hiç kan bile vermedim sadece şeker yüklemesinde verdim sağlık ocağındada öyle neden ki ???
Ceydef Esrahiramirac oda takımı aldık büyüyen beşiklerden aslında bana kalsa almam daha şimdiden büyüdüğü zaman kendi seçsin diyoum ama eşim tuturdu
Esrahiramirac Ceydef valla bende büyüyen aldım biraz gereksiz geliyor başta heves ettim ama şimdi 2. Olunca kızım orda yatacak artık iyi oluyor yani en iyisini yapmışsınız canım
Ceydef kural3iye zor olanı bitireyim diğerleri zaten günlük yaptığımız işler benim ailemde uzakta ha diyince gelemiyolar o yüzden onları çağırcam ama gelmeleri yine uzucak bi yerlerden başladık bakalım
Ceydef Esrahiramirac heryer mobilya montajından toz içinde 12 ye doğru gittiler yarın tabana kuvvet 🤭🤭😩😩😂
Esrahiramirac Ceydef niye o kadar toz oldu kolay gelsin canım valla hepsi çocuklar için 😂😂 normal tavana beşik yapsak bundan iyi haaa 😂😂😂
Ceydef Esrahiramirac evet ya 😂😂 boya kokusuda var süpürdüm sildim mobilyaları açtım kapaklarını havalansın bebişin eşyalarını koymadan önce tekrar silerim. Mobilya kokusu için internette yazmışlar ki ekmek kırıntısı koy süt pişir koy bi kapla odanın içine hiç duydun mu canım
Esrahiramirac Tgb valla hiç istemiyor hep ultrasonla bakıyor bu kadar bebek iyi bendende şikayet çıkmıyor sorun yok mu diyor acaba neyseki Doğumda istiyor tetkikleri şükür 🤣🤣
Burcinsahin3 Valla ufak ufak yapıyorum tek başımayım ailemden uzak bigun yollukları yıkıyorum bigun çamaşır hergun toz al heran herşey olabilir diye temiz tutmaya çalışıyorum.
Esrahiramirac Burcinsahin3 hep öyle canım ya hergün bi iş ev hanımı olunca hiç bitmiyor Doğumda kimse gelsin istemiyorum artık faydaları olmayacak gibi geliyor
Tgb Ceydef Dogru valla evi her gün az da olsa toplayıp 2 güne çektiriyorum hep temiz toplu tutuyorum yoksa hafta 1 yapıyım desem altından kalkamıyorum belim çok kötü oluyor
Esrahiramirac Ceydef yok canım hiç duymadım ben çocuk odasının odağazgazını kapatıp kapıları açtım öyle havalandırdım sonrada kapaklara kokulu küçük sabunlardan koydum bi kaç gün sonra tekrar silip yeşleştirdim ama ekmek kırıntısı koyma bence