Zey0502 Necla06 Anladım canım, sancılarımın gelmesini beklemem gerekiyor o zaman. Sağlıkla büyüt kızını inşAllah ☺️
Necla06 Zey0502 valla ben beklemedim direkt gittim çünkü 2 saat uzaklıktaydı hastanemiz ☺️ Saat 12 ye kadar iyiydim sonrasında başladı ☺️ Suni sancı da kabul etmedi bünyem🤦🏻♀️ suni sancısız epiduralsiz kesisiz bir Doğumun olsun insallah benim gibi🤲☺️
Zey0502 GulsunA Anladım canım, o zaman benimki su olmayabilir. Öyle çok gelmedi çünkü. Anlaşılır demek ki su olsa. Sağlıkla büyüt evlatlarını 🥰☺️
Nuribasak Zey0502 su olduğunu kesin olarak anlar mıyız acaba benim de akintim var ama enfeksiyon mu su mu bilmiyorum
melegmgeliyor0 canim eger su olsaydi sizinti halde gelmeye devam ederdi. belki de akinti gelmistir. camasrin da terden islanmistir. egitimde bize eger su sizdigini duaunuyorsaniz temiz peçete koyup surekli kontrol edin gekmeye devam edecektir denmisti
Zey0502 melegmgeliyor0 Tamam canım şimdi peçete koyup deniyorum. Eğer ki suysa devamı gelir o zaman. Zaten sancım falan da yok
Arsmngmz melegmgeliyor0 Merhaba dün benimde bacaklarımdan asagı sıcak su aktı ntsde sancı yok dedi alttan bakyı acıklık yok dedi ultrasonla bakyı sızıntı var azalmıs dediii su var yine ama az kalmıs suandaaa 1 hafta daha dayan dedi hiç kalkma dedi 36 ya yeni gircemmm acaba kalan su bebeğim için yeterli olurmu altımda ped var renk değiştirmedi henüz bidahada gelmediii antibiyotıkte vermediii idaree edermi 1 hafta ne yapmam gerek
Ltfyyrdc5021 Zey0502 o zaman basliyo kesinlikle dr a gitmelisin bazen su birden geliyor hic sanci olmadan bazen sancin oluyor amasuyun hic gelmiyor belli olmuyor ama su birden akar sen genede baktir vakit gecirmeden canim Rabbim guzel dogumlar nasip etsin...
Zey0502 Ltfyyrdc5021 Amin canım Allah razı olsun, doktor su değildir dedi ama biraz evde bekliyim ona göre gidicem inşAllah
Zey0502 Necla06 Ayy maşAllah harika bir doğumun olmuş. Darısı bana inşAllah benimde öyle olur canım. Çok teşekkürler 🤲🏻🥰
Kahramanlar Kozımda biranda boşaldı akıyor akıyor bitmiyordu altıma yapıyorum sandım oğlumda dr patlattı geldi
Dlkkoge Zey0502 bende 39+5teyim dün oldu banada aynı anlattığın gibi ama su değil diye önemsemedim okadar az olmaz herhalde ama şuan bende bi tedirgin oldum 🙄
Zey0502 Dlkkoge Su devalı gelir dedi doktorum, çok tedirgin olmaya gerek yok sanırım canım. Bi de sancın yoksa ki benim yok, endişelenicek bir şey olduğunu sanmıyorum ama bilemiyorum tabi yinede 🤷🏻♀️