Zey0502 benim genelde akşamları bu şekilde hep ıslanıyor iç çamaşırım. Kokusu idrar gibi geliyor. Su gibi böyle ama çok değil. Ben de 39+0ım bugün. 2 haftadır var suyun çok iyi dedi doktorum.o yüzden idrar olduğu kanaatine vardım.yarın tekrar kontrolüm var bakalım ne olacak. Çünkü aktığını hiç hissetmiyorum.tuvalete de günde 20 kez gidiyorum.anlayamadım bir türlü 🤷♀️