Mrvgns Nurrr190 senin geçmiş adet günün yap test hemen bence ben olsam duramam daha bizim 8 gün var 🙁
Nurrr190 Tugbaevrankaya ben yaptığımda çizgi yi hissettim yani çok az gözüküyordu belirgin değildi negatiftir
Demrl Nurrr190 benim ikinci çizgi çok belliydi ben tesadüfen öğrendim öylesine yapmıştım mucizem öyle geldi bana 😊 adet oluyum diye dua ediyodum çünkü tüp bebek başlanacaktı hiç ummadığım zaman oldu
Mrvgns Sdt erken testlerden denemek lazım aslında ama negatif görmek istemiyorum bekleyeceğim biraz daha o yüzden
Sdt Mrvgns valla iyi sabırlısın o zaman insanın içi içine yer 😀 ben tesadüfen öğrenmiştim ztn adetim gecikse de ihtimal vermezdim çünkü iki ay adet görmediğim zaman oldu polisliktik hastası olduğum için 😊
Mervee15 Mrvgns benimde göğüslerimde çok ağrı var birde halsizlik adet günüme de 6 gün var inşallah hepimiz hamileyizdir kızlar birbirimizle paylaşalım 😊