Papatyapapatya Ndd evet canım pıt pıtlıyor ama dişarıdan gözükmüyor...baya hiss ediyorum..pıt pıtlara elimi koydugumda hiss ediyorum hatta...demek vıcud yapısına höre değişiyor bilemem..hepimiz için hayırlısı inşahllah
CnsyeniHamile Scb 17+2 deyiz bizde Kızımla ama bazen agrı hissediyorum o kadar 😣 ben ne zaman hissedecem acaba tekmelerini miniğimin 🎀
Scb CnsyeniHamile en kısa zamanda sende hissedersin inşallah kızını canim benimde agrım oluyo alt karnım da normaldir heralde
Sngl_mhmt Papatyapapatya bende 18. Haftada hissettim baya dışardan görülüyor tekmesi şuna 21 e girecem kıyafetim olmasına rağmen tekme attığında karnım sekiyor yani kendini çok belli ediyor ama ben çok zayıfım karnımda çıkmadı belki o yüzden bu kadar şiddetli hissediyorum
Sngl_mhmt Askkokuluyavrum tabi ki mümkün canım tekme attığında benim karnım sekiyor resmen eşofmanım falan olmasına rağmen görüyorum tekmesini dışardan ama ben çok zayıfım karnımda yok belki ondandır bide karın kaslarıyla alakalı bi durum sanırım
Askkokuluyavrum Sngl_mhmt çok çok garip 40 kilo falan olman lazım 😂 hani daha çok küçük ya ondan şaşırıyorum ben insAllah bende oynadığını görürüm ne diim
Askkokuluyavrum Birkedibirbebek demek ki canim çok enteresan geldi bana ama benim içerdeki yağlardan görünme imkanı zaten yok ultrason da bile çok içerde plasentam geride sanırım 😂 bende 30. Haftalarda falan görürüm belki
Poine Bende 18. Haftada direk hissetmeye başladım tekme şeklinde. Bende herkesin aksine kelebek çırpması pıt pıt vs birşeyler hissetmedim hiç. 19 haftalık videomuzda var kenardan pıt derimi kaldırıyor tekmesi. İmkansız değil yani..
Scb Poine masallah canim benimde aynı oyle gozukuyodu saniyelik sürdü izlemekten video aklıma gelmedi valla