Yasemincifci Berna_oz değerler normal yazıyorsa yine sıkıntı yoktur canım onlinede yazıyor değerler normal diye sende en yazıyor
Berna_oz Yasemincifci bende değerler normal diye bişey yazmıyor sadece sana yazdıklarım yazıyor canım
DemetDigesu Berna_oz bır hafta sonra canım arkadasım yaptırdı turkıyede ben ıtalyadayım mecbur burda kazıklanıcam ama yapıcak bırsey yok
Ftmrt Berna_oz benim üçlü test sıkıntılı çıkınca çok korkuttular amniyosentez falan dediler o yüzden özel hastanede profesöre yaptırdım çok şükür bişey çıkmadı 🙏🏻
deletedmom832 Berna_oz normaldi sonuçlarım sizin kaç çıktı ki tablo şeklindeydi benimki risk altında yada değil gbi göstergeler vardı ordanda anlayabilirsiniz AFP 0.62 UE3 2.04 HCG 0.25 böyledi sonuçlarım .
Berna_oz deletedmom832 doktor çizeceği çıkarınca normal olduğunu öğrendik cok şükür. Online dan bir değer bakılıp yorumlama yapilamazmis