Tubaibrahim tüp bebekte düşük olmaz garantisi veremeyiz zaten normal yollarla hamile kalabiliyosunuz o yüzden tüp bebek sizin için çözüm değil dedi genetikteki doktor böyle dedi ama kadın doğumdakilerde bu test sonuçlarında bişey yok bunlardan düşük olmaz başka bi sebebi var dedi tekrar düşük olursa bu defa bebeğin genetiğine bakılacakmış