Benim ilk gebeliğim 23. Haftadayım , bebekte ense kalınlığı artınca amniosentez ardından array testi yapıldı bebişe sonuç bekliyoruz. Bize de kromozom testi yaptılar herhangi bir sıkıntı var mı diye , benim 15 ve 21 de eşimin de 15. Kromozomunda poliformizm çıktı tabiri caizse kromozomlar uç yapmış fazlalık oluşmuş orada. Herhangi bir taşıyıcılık ya da anomali yok dedi genetik prof. Eğer daha önce düşüklerin gebelik kayıpların olsaydı 21. Kromozomdan dolayı tüp bebek önerecektim ama şu an ihtiyaç yok dedi. Ayrıca gebeliğin başında bana yapılan gen testinden sonra da oksapar iğne kullanmaya başladım pıhtılaşma için.