sevgitekes Hilalcolak bizimde belli oldu doktor baya inceledi erkek bu dedi pipisini gördüm😁 ama üç dört hafta Bekliycem sonra soyluycem herkese 11+3 üz
Sumide 13 haftada bana kiz tahmin ediyorum dedi kesin degil ama çıkıntı sonradan olusabilir diye bekliyorum 4lu taramada belli olacak artik🤭
Burcuxyz Hilalcolak canım organı sonra gelişebiliyor benim 12 de kız gibiydi Organını bile görmüştüm sonra pipisi çıktı 15. Haftamdayım
Rabia2019 Hilalcolak canım ben 14+2 de erkek olduğunu öğrendim pipisini de çok net gördük ama doktorum yine de kesin diyemem dedi
DenizA Kızlar bizde bugün gittik %60 erkek %40 kız dedi. Ama %40 bana göre yüksek bir olasılık diye de söyledi. 13+3 teyiz sizce değişir mi ?