Hobek 32. Haftamda izne ayrıldım çalıştığım yerde mobing vardı ısrarla personel almadılar hep tek çalışmak zorunda kaldım doğumdan sonra rapor bittiğinde iş çıkışımı alacağım işsizlik maaşı alabileyim diye... Sonra da patronumu mahkemeye verip 5 yıllık tazminatımı almayı planlıyorum tabi nasip..