Birkalpdaha Gzddlk canım yarı zamanlı çalışma kosullarını bilmiyordum ama internetten bakındım biraz dediğin gibi “eşinin çalıştığına daire belgeyi ekte bildirmesi gerekir” diyor sigortası yoksa olmuyor anladığım kadarıyla kuzum
emel16 Birkalpdaha kesinlikle. Yani çalışan her anne bakıcı yada nenelere baktırmak zorunda mı ? Ben bi iki yaşına kadar kendim bakmak istiyorum neden tazminatımı almayayım ki :(
Birkalpdaha emel16 aynen öyle çok haklısın canım Kreş bakıcı ya da büyükannelere muhtac olmamalı cocuklar en azından 2yasına kadar anne eğitiminden yanayım hakkımızda hayırlısı insallah hersey cok güzel olur🌸
emel16 Minnos_anne maaşların tamamen toplamı olmuyor canım bi miktar kesiliyor kalanı yatıyor. Ama işveren şöyle bişe yapabiliyor. Sana maaş yatırmaya devam ediyor sende rapor paran yatınca işyerine geri veriyorsun. Ancak böle tam maaş almış olunuyor
Hobek Otherozge ahhh o ilk heyacanlar ahhhhh inşallah herşey gönlünce ve hayal ettiğin gibi olur tatlım 😘
pptya01 33. Haftamdayım çok stresli bi işim var bütün gün oturuyorum oturmaktan oturacak yerlerim ağrıyor 😂 37 ye kadar devam etçem ama şu zamanları yatarak geçirmek isterdim hem ev hem iş bide içinde büyüyen enerjini emen bişi var. İzne ayrılınca evden çalışmaya devam etçem nasıl olcak bilmiyorum tabi annem gelirse falan. Yarı maaş daha alcam. Kadının üretmesi eve katkıda bulunması körelmemesi taraftarıyım ama ihtiyacım olmasa çalışmazdım
N_e_s_e Hobek 18nci haftamdayım temmuz sonu izne ayrılcam evim dördüncü katta zor oluyor işe gidip gelmek şimdiden dört kat merdıven çıkmak gözümde büyüyor ücretsiz iznimi de uzatıcam