Gulayuraz Sinem21 Canım o aradaki zamana bağlı benim oğlum 2.5 yaşında ara az olduğu için 37 38 de alırız dedi yoksa inceliyormuş o dikiş attığı yerler
AyEr Zhrazmra 92 gunumuz kaldı canım 26+6 olduk erken dogum rıskımden dolayı her esyası hazır arabası besıgı kıyafetlerı utulu cantası hazır aynı sekılde benımde cantam hazır sadece tırnak makasını almadım daha bı de sampuanını o kadar
Gulayuraz 23Zumra Canım bazılarımızın ilki sezeryan olduğu için biliyoruz . Türkiye’de isteğe bağlı sezeryan olduğu için gün verilebiliyor. Riskli gebeliklerde de sezeryanla alıyorlar
zeynepasli kısmetse 106 günümüz kaldı. kıyafet aldım biraz ama daha çok eksik var . insallağ bu hafta beşik ve bebek arabası da alacagiz
Handeli Zhrazmra çoğu şeyi aldım ama kendime alamadım pijama tarzı şeylerim kaldı bide Yavrumun bezi kremleri kaldı😕
Cansu07 Kızımın eksikleri bitti sayılır ufak tefek şeyleri kaldı bakım ürünleriyle bebek arabası kaldı bakım ürünlerini kullanma tarihinden almadım bebek arabasındada kararzısım bu ay kendi ihtiyaçlarıma geçicem allah izin verirse bizimde 98 günümüz kaldı ☺️
Sinem21 Adenbebek bende normal istemiyorum yani hazırlayamıyorum kendimi normal için aşırı panik oluyprum😕 doktorumla hiç konuşmadık kabul eder mi bilmiyorum 🤷♀️
zynp1512 Adenbebek hımm ilk bebeğin diye düşündüm Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Rabisss 91 gun kaldi Allah in izniyle bebek arabasi ve banyo malzemeleri haric hepsi hazir sayilir Rabbim hepimizi hayirla kurtarsin saglikli bi sekilde kucagimiza almamizi nasip etsin yavrularimizi😍
Sevimgencer Zhrazmra 107 gunum kaldı yatak odasını aldım küvetını aldım buldukcada koyafetlerını alıyorum :)
Halima Sevimgencer Normal doguma hazirlaniyodum 39+1de aniden tansiyon yukselmesi ile acil sezeryana alindim. Simdide bebeyim 10 aylik ve 26haftalik hamile oldugum icin mecburen sezeryan olucak
Pitpit 88 gün kaldı ve şu ana kadar aldıklarımı 20. haftaya kadar yapmıştım. Sonra doğum doktoru hastane parası ayarladık😔 şimdi son eksiklikler kaldı. Hediyelik beşik fotoğraf gibi