Minikkusssss Zhrazmra 91 gün kaldı benimde kıyafetler tamamda beşik bebek arabası banyo malzemeleri yok daha
Zelnuray Zhrazmra beşik aldım kıyafete başlamadım daha 😔😔 yaz olduğu için kısa kol mu uzun kol mu alsam bilemiyorum
Rabiayce 110 günde biz beşigimiz alındı ufak tefek kıyafetler biberonn emzik battaniye daha çok eksik var tabi ..
Mucize_02 Zelnuray bence uzun kol al canım benim 90 gün kaldı . İç zıbın olarak kısa kol aldım ama diğer takımlar hepsi uzun kol ne de olsa daha küçük üşütür
Sinem21 Zhrazmra 101 gün 🥰 önümüzde ki haftalarda başlicam ciddi anlamda ☺️ Şimdi bi kaç parça kıyafeti var sadece
Gulayuraz Bizimde 105 gün görünüyor sezaryen olacağım için 10 gün atarsam 95 günüm 🙈bende daha hiç birşey almadım 30 dan sonra almayı düşünüyorum nasılsa bi yerde olmaz sa bir yerde indirim denk geliyor 🤗
23Zumra Adenbebek cahiligime verin lutfen bilmedigim icin soruyorum nasil onceden sezaryan oldugunu biliyorlar ben yurt disinda yasiyorum ve korktugum icin sezaryan istedim kabul etmediler dogum aninda tehlikeli birsey olursa ozaman acil olarak aliriz dedi
Gulayuraz 23Zumra Canım bazılarımızın ilki sezeryan olduğu için biliyoruz . Türkiye’de isteğe bağlı sezeryan olduğu için gün verilebiliyor. Riskli gebeliklerde de sezeryanla alıyorlar