Cansutnc Benim 33+1 de son detaylı ultrasonum vardı ve baştan beri normal doğum pozisyonunda olan oğlum makat geliş olmuştu. 33+2 yani ertesi gün kendi doktoruma başka bşy için gittiğimde tekrar bakıldı ve tekrar normal doğum pozisyonu almıştı. Ben üstelik ilk dönüşünü hissetmiştim tam 33 de ağrım çk olmuştu ck hareketliydi ve döndü sanrm demiştim. 2. Dönüşü hissetmedim ama hiç rhat döndü dmek ki :) yani kısacası 2 günde 2 kere döndü hem 33. Haftama girdiğimde siz 30 dasınız henüz kesin dönmez artık diye bşy yk hç belli olmazmış.