Cantanem44 4e doğru gidiyor dedi benim doktorum da gülerek hiç demedi dikkat et şunu yeme bunu yeme diye sezeryan olucam diye mi acaba çünkü ablamın ilk dogumuydu yani normal olabilme ihtimali vardı yeğenim de önde gidiyordu çok kizmislardi hangi doktora gittyse bi tanesi yemek yeme aç gez demişti 🙄😂