Meltem19 gamze_06 ceylan hanımı biliyorum huseyn beyode ama kudret hanmı bilmiyorm ama riskli gebelik alanında sanırım cok iyiymis
Yasminn Meltem19 ben cumartesi de çalışıyorum malesef bi pazar tatil salı gününe aldım daha 3 hafta sonraya detaylı icin devletten ozamana randevu verdiler detaylıyı yaptırıp oyle gideyim artık dedim bende
Yasminn Meltem19 16 haftadan sonra 3000 dediler az önce aradım ama oyle önce yaptırmak lazım falan diye bi bilgi vermediler
Meltem19 Yasminn zaten randevunuz varmıs o zaman gorusursunuz .bide gec olmuomu sızın detaylı ıcın 20 24arası olmuyormu. Ali ipekten aldım randevuyu kuzenlerım ona gıttı genelde bu işte en iyilerden biriymiş haftaya gidicem bende.
Yasminn Meltem19 bende alı ipekten ama sen özel yerine aldın sanırım ben Atatürk eğitim araştırmadan aldım ozamana verdiler tam 24. Haftamın ilk günü yanı detaylının son haftasıymış geç gittiğim için geç verdiler malesef ya
gamze_06 Meltem19 alı ipek Atatürk hastanesindeydi bildiğim kadarıyla önce muane oluyorsunuz sonra iki hafta sonraya detaylı ultrason veriyor değil mi ?
Yasminn gamze_06 ben dün muayeneye gittim 27 şubata verdiler randevuyu walla herkes cok memnun kalmış ali İpek’ten bende beklicem mecburen artık
gamze_06 Ben Zekai kanında yaptırdım bi sıkıntı çıkmadıı ama devletteki doktorum illa alı beyede git 30 haftaya kadar bakar normal yerler 5 dk bakıp kaldırır o çok ilgilenir dedi
Yasminn Meltem19 evet 320 tl ye bakıyormuş orda aramıştım ben Suan 21. Haftadayım randevu günü tam 24. Haftam oluyor
ZeynepTrk Merhaba bende kudret hanıma gidiyorum gayet memnunum şartları söylemiş zaten arkadaşlar ben 3000 e anlaşmıştım
Yasminn ZeynepTrk 3000 içinde neler var acaba bende yaptırmayı düşünüyorum da iceriginden bahseder misin biraz
ZeynepTrk Yasminn 8muayene +doğum +1 gün yatış + 1 diyetisyen +şeker yüklemesi Ama ben 16 dan sonra gitmiştim o yüzden ikili tarama ve ayrıntılı başka yerde yaptırmıştım
Yasminn ZeynepTrk bende 16 dan sonra gitcem iste hatta 20 den sonra diyetisyen derken bi faydasını gördünüz mü kaçıncı haftadasın Suan