gamze_06 Kızlar koru hastanesinde iyi dediğiniz doktorlar kimler? Ücret ve bu ücretin içinde verilen hizmetler neler bilgisi olan varsa yazabilir mi ? Sincan lokman hakimde mesela foto çekimi de var bu hastanede buna benzer hizmet var mı ?😊
Aysegl Ben Ceylan hanıma gidiyorum. Gayet memnunum. 11 tane muayene var pakette, ikili tarama 4lü tarama var, şeker yüklemesi falan var. Foto çekimini hatırlamıyorum. Anlaşma yanımda değil şu an
gamze_06 Ben 28 haftalığım bütün tetkiklerimi yaptırdım eşimin iş Yeri özel sigorta yaptı ve Doğum dahil ücretsiz olcağı için diğer özel hastaneleri araştırıyorum lokman hekimde bi kere Pakize Hanıma gittim koruda da doktor soruyorum ve yenidoğan ünitesi küvez ve ekstra ücret olcak bişey var mı Merak ediyorum
Meltem19 Ben hüseyin beye gidiyorum cok arastırdım .ılk yer olmadıgı için ceylan hanımla basladım ama ben memnun kalmadım. Paketın içinde oda süslemesi şerbet bir günluk yatıs bır refakatcı .taramalar 11 muayene var detaylı ultrason hariç 400 tl . Dışarıda yaptırabılıuorsunuz hatrladılarım bunlar
Yasminn Sincan koruya bende randevu aldım gidecem Hüseyin hocaya net bilgisi olanlar biraz anlatırsa sevinirim aslında
Yasminn Meltem19 walla benim de çok aklıma gelmedi birden böyle 😆kaç haftalıksın sen ben 24. Haftamda başlıcam kabul eder heralde sıkıntı olmaz dmi
Meltem19 Yasminn hayır sadece detaylı ultrason 400 tl .paketi yılbasımdan once 3500e yaptrdm su an ne kadar bılmıyorum
Yasminn Meltem19 paketi cok iyi yaptırmışsın ya ben cok yüksek fiyatlar duymuştum yanlışmış boşa araştırmadan başka yere gittim ikili teste falan birsuru oda verdim boşa artık Hüseyin hocaya başlıcam ama paket almam heralde geçti çoğu testim
Meltem19 Yasminn 19haftadayım en basta yaptırdm siz 2.paket programına dahıl olursunuz.sozlesme yanmda yazıyorum🙂 8 adet muayene şeker yuklemesı tam idrar tahlılı gereklı goruldgu kadar nst.1gun yatıs kapı susleme lohusa serbetı
Meltem19 Yasminn dogum surecın de 1 kere kardıyolojı dıyetısyen psıkolojık danısmanlık hizmeti emzirme egıtımnden yararlanma dogum sonrası bebege işitme testi .bunlar var☺☺
Meltem19 gamze_06 ceylan hanımı biliyorum huseyn beyode ama kudret hanmı bilmiyorm ama riskli gebelik alanında sanırım cok iyiymis
Yasminn Meltem19 a oyle ikinci paket falan da mi var cok iyi hastaneden mi yaptırdınız paketi özel sigorta degil heralde
Yasminn Meltem19 a oyle ikinci paket falan da mi var cok iyi hastaneden mi yaptırdınız paketi özel sigorta degil heralde
Meltem19 Yasminn benm 8. Hafta falandı paket o yuzden bana uygun geldı muayene ucretlerıde 115lıraydı yenı yıldan önce.hangısı uygnsa onu yaptrn bide hastanenın bashekımı .iyi bir doktor oldugunu düşünüyorum güler yüzlü en azından
Meltem19 Yasminn yastanede yaptrdık aynı paket aslında da 16ya kadar bı paket 16dan sonra bı paket sıze yazdgm 2.pakettı belkı fıyatı daha uygndur 2.paketn bilemıyorm.özel sigortaları ilk cok arastrdm ama 9 ay once kayıt olmak falan gerekıomus cok sacma geldı nerden bilebilrkı ınsan ne zaman hamıle olcagnı
Yasminn Meltem19 16 haftadan sonra 3000 dediler az önce aradım ama oyle önce yaptırmak lazım falan diye bi bilgi vermediler
Yasminn Meltem19 sağol cnm cok yardımcı oldun eğitimleri ben cok istiyorum aslında ama gidemem çalıştığım icin malesef
Yasminn Meltem19 ben cumartesi de çalışıyorum malesef bi pazar tatil salı gününe aldım daha 3 hafta sonraya detaylı icin devletten ozamana randevu verdiler detaylıyı yaptırıp oyle gideyim artık dedim bende