Bu çatı ağrısı bende sadece biraz fazla yürüdüğümde veya ayakta çok dikildiğimde oluyor. Sizlerde duyunca korkmuyor değilim kendi adıma; hani doğumum zor mu olacak diye. Çünkü ne ağrı ne sancı... yarın doktoruma sorucam öncesinde çekilen ağrılarla doğumun kolaylığının bir alakası var mı diye 🙂